divendres, 2 de març del 2012

L´AJUNTAMENT D´ALZIRA AUTORITZAT COM AGÈNCIA DE COL·LOCACIÓ

L’Ajuntament d’Alzira, a través d’IDEA va sol·licitar al setembre l’autorització com a Agència de Col·locació.

Esta autorització permet al Consistori treballar de manera coordinada amb el Servei Valencià d’Ocupació, SERVEF, per a la realització d’activitats gratuïtes dirigides a la ciutadania d’intermediació laboral, gestió d’ofertes, sol·licituds d’ocupació i selecció de personal en l’àmbit de la Comunitat Valenciana.
L’Ajuntament d’Alzira és el primer de tota la Comunitat Valenciana autoritzat, a través de la seua Agència de desenvolupament Local IDEA, com a Agència de Col·locació. Així com el huité Ajuntament autoritzat a tota Espanya d’un total de 186 Agències de Col·locació reconegudes pel Sistema Nacional d’Ocupació.
La Direcció General d’Ocupació i Inserció Laboral va comunicar el passat 15 de febrer l’aprovació de la sol·licitud realitzada per l’Ajuntament d’Alzira, a través del departament d’IDEA, per a ser acreditada com a Agència de Col·locació.
Esta autorització permetrà subscriure convenis de col·laboració amb els serveis públics d’ocupació i rebre finançament per al desenvolupament d’actuacions, través de subvencions públiques, contractació administrativa o qualsevol altra forma jurídica ajustada a la normativa estatal i autonòmica.
Este nou enfocament inicia una obertura a la col·laboració públicoprivada entre els agents que intervenen en la intermediació laboral amb l’objectiu d’incrementar les possibilitats de col·locació de les persones desocupades i millorar l’eficàcia dels servicis públics d’ocupació.
La informació sobre les agències autoritzades quedarà integrada en un espai telemàtic comú, dissenyat per a tal efecte, a fi que puga ser coneguda la seua labor i gestió de forma transparent tant pels servicis públics d’ocupació com per la ciutadania en general.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada