Les
regidories de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Sueca tornen a
organitzar este esdeveniment, amb la col·laboració d’Arrima’t,
amb l’objectiu de promocionar les compres en el municipi i
revitalitzar este sector
178
models van desfilar en esta edició, en la qual van participar 27
comerços de Sueca i El Perelló.
La
II Passarel·la de Moda i Comerç de Sueca, va congregar a més de
2.000 espectadors. 178 models, de Sueca i d’altres poblacions
veïnes, inclús de València, van desfilar per la passarel·la per a
mostrar tot tipus de productes i complements que es poden adquirir en
els 28 comerços participants de Sueca i el Perelló. “Estic molt
contenta per l’èxit obtingut. La finalitat d’este esdeveniment
és que s’incrementen les vendes en el municipi i pareix que, a poc
a poc, s’està aconseguint”, ha assenyalat la regidora de Comerç,
Manoli Egea.
Al
finalitzar l’acte, presentat en esta ocasió pel periodista suecà,
Eugeni Alemany, la regidora de Comerç i Turisme, Manoli Egea, va
entregar els tres premis patrocinats per les empreses col·laboradores
de l’esdeveniment. Solán de Cabras va concedir un premi de 200
euros a la model més popular en les xarxes socials, que va ser
Shaira Blázquez, qui va obtindre 298 vots en Facebook; Sueca Parc va
atorgar un premi de 200 euros a la millor model revelació, Nuria
Merino; i la discoteca Go! va atorgar un premi de 100 euros, i un
passe vip per a la discoteca durant tot l’any, al millor model
desenfadat que va ser Jonathan Bertomeu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada