El
passat 23 de novembre, Cullera va acollir la V Jornada de Turisme
Familiar d’ATURFAM davall el lema “El turisme familiar: un motor
fonamental per a l’economia de la Comunitat Valenciana”. Després
de l’acte d’inauguració presidit per Manuel López, Regidor de
Turisme de l’Ajuntament de Cullera i Carlos Ferriz, president
d’ATURFAM es va procedir a explicar les actuacions dutes a terme en
Cullera dirigides al segment de turisme familiar. Entre les
actuacions es van destacar activitats i esdeveniments com ara el
cicle de teatre infantil, el cine en la platja, les rutes
teatralitzades pel nucli antic, l’aventura pirata en la Torre del
Marenyet, l’activitat “descobrix els secrets de l’arròs” en
el Museu de l’Arròs de Cullera, el programa d’activitats d’oci
del castell i altres accions de caràcter promocional.
Després
de la presentació es va procedir a la realització d’un taller
sobre com adaptar el turisme familiar a la demanda internacional. El
matí de treball va prosseguir amb la presentació d’experiències
empresarials centrades en el turisme familiar com per exemple el Mas
de Xetà, el Gran Hotel de Peníscola o l’empresa de turisme
educatiu Actio. El matí es va completar amb una ponència sobre
“Internet i les xarxes socials com a canal de comercialització del
Turisme Familiar” a càrrec de Juan Castro de l’empresa
Màrqueting turístic.
A
la jornada van assistir empreses d’allotjament i oferta
complementària especialitzades en turisme familiar i destins
adscrits a ATURFAM.
La
jornada de la vesprada es va dedicar a la celebració de l’Assemblea
Anual d’ATURFAM, en la que es va acordar la pròxima renovació de
la Junta Directiva de l’Associació i el calendari de treball per a
2013, que preveu la celebració d’un Congrés sobre Turisme
Familiar i l’organització de campanyes promocionals a través de
viatges de familiarització de turoperadors i agències de viatges
especialitzades en turisme familiar, press trips i blog trips.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada