Ahir
divendres l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor
d’Alzira es va convertir en un punt d’atenció a afectats per les
Participacions Preferents i Obligacions Subordinades. ADICAE va estar
en l’OMIC arreplegant documentació d’afectats i resolent totes
les qüestions que els han plantejat les persones que han acudit
a la cita. Al voltant de 100 persones van acudir a demandar
informació i resoldre els seus dubtes.
Recordem que en l’assemblea
celebrada fa unes setmanes, es van reunir més de 300 afectats a
Alzira i, és per això, que a causa d’esta afluència massiva
Adicae va decidir atendre les persones que així ho requeriren en
l’OMIC d’Alzira.
Esta
oficina assessora a tots els consumidors afectats que han sol·licitat
informació en les seues dependències.
Des
de l’OMIC se seguix el procediment establit en l’Orde ECO
734/2004, d’11 de març, sobre els departaments i servicis
d’atenció al client de les entitats asseguradores i financeres i,
en la majoria dels casos, finalment s’inhibixen les actuacions a la
Comissió Nacional del Mercat de Valors.
A
més, s’informa de les diferents vies que tenen al seu abast com
és la reclamació judicial o l’arbitratge de la pròpia entitat
bancària.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada