Després del sorteig realitzat entre
els participants del II Concurs de xarxes socials “Cullera és el
teu lloc”, Sergi García Andrés, de Mataró (Barcelona) ha
resultat guanyador. En esta ocasió, en el concurs, destinat al
turisme familiar, han participat un total de 443 persones.
El
premi consistix en una estada de cap de setmana a l’Hotel Cullera
Holiday, una degustació d’arrossos al Restaurant Picanterra
(membre del Club de Producte Gastronòmic “Artesans de l’Arròs”),
targetes turístiques per a visitar els monuments, museus i
aconseguir importants descomptes en els comerços i empreses
d’hostaleria del municipi i saquets d’Arròs Senyorial cultivat als arrossars de Cullera.
A
través d’este concurs s’ha aconseguit superar els 4.000 amics en
el canal institucional de facebook i superar les 3.500 reproduccions
de l’espot promocional de turisme familiar en youtube.
Per
a participar en aquests concursos, els usuaris de facebook hauran de
registrar-se en la pàgina de culleraturismo, visualitzar l’Espot
sobre Turisme i respondre a una pregunta. D’entre els participants
que responguen se sortejara el premi.
Els
participants poden incrementar les seues possibilitats de guanyar, si
compartixen el concurs entre els seus amics de la xarxa social.
Amb
el desenvolupament d’aquesta campanya, es pretén guanyar nous amics
amb un perfil familiar en el canal culleraturismo de facebook, als
quals posteriorment se’ls podrà informar de les múltiples
activitats de caràcter familiar que organitza el destí.
Durant
tot 2013 està previst realitzar dos nous concursos en xarxes socials
destinats a altres segments de mercat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada