L’Ajuntament d’Alzira, des de la
regidoria d’Educació i Infància, ha aprovat les bases reguladores
per a la concessió de Subvencions Municipals a activitats escolars
2012 2013-. Unes subvencions amb un import total de prop de 13.000
euros.
L’objectiu d’estes subvencions és
estimular la realització d’activitats educatives al llarg del curs
que tinguen com a finalitat afavorir la participació dels diferents
estaments de la comunitat educativa, fomentar la relació entre els
diferents centres educatius de la localitat, facilitar el tractament
de temes transversals, donar resposta a la diversitat existent en el
centre, compensar les desigualtats socioeconòmiques de la població
escolar i conciliar vida laboral i familiar, entre altres.
Poden
demanar estes subvencions aquells consells escolars dels centres
educatius d’Educació Infantil Primària, Especial, Secundària o
d’Adults d’Alzira, de règim públic, privat concertat i
municipal, per a realitzar activitats educatives en relació amb els
objectius del projecte educatiu de cada centre. Les persones que
organitzen les activitats poden ser tant el professorat, com les
associacions de pares, mares o d’estudiants.
Les
persones interessades han de presentar una instància model en
l’Ajuntament d’Alzira, abans del 21 de març de 2013, en què hauran de presentar el projecte de l’activitat, en el qual s’especificarà: Títol del projecte, responsable o responsables,
justificació, objectius, activitats, temporalització, recursos
necessaris humans i materials, pressupost detallat, avaluació i
possibilitat de continuació de l’activitat.
Amb
el projecte, caldrà presentar una certificació de l’acord del
Consell Escolar del centre en què es decidix realitzar l’activitat
i demanar l’ajuda. Cada centre podrà presentar un màxim de dos
projectes d’activitats a subvencionar. Queden exclosos com a
projectes a subvencionar els que consistisquen en la compra de
material.
La
selecció de les sol·licituds la realitzarà una comissió formada
per: la regidora d’Educació o persona en qui delegue que actuarà
com a presidenta, dos representants del Consell Escolar Municipal,
un/a tècnic/a del departament d’Educació i el cap del servici de
Benestar Social, que actuarà com a secretari.
Els
projectes presentats seran seleccionats d’acord amb els criteris
de: claredat i coherència del projecte, ajust entre el cost
pressupostat i els objectius previstos, que l’activitat supose una
ampliació o complement adequat de les ensenyances reglades que rep
l’alumne a qui va dirigida, la qualificació tècnica i
professional del personal que desenvoluparà el projecte, el número
de l’alumnat a qui va dirigida o que participaran de l’activitat.
Una
vegada analitzades les sol·licituds presentades, la comissió de
selecció elaborarà una proposta de concessió de subvencions.
L’import de les ajudes serà proposat per la comissió
seleccionadora d’acord amb l’interés i qualitat dels projectes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada