dijous, 21 de juny del 2012

13 JÓVENS REALITZARÀN PRÀCTIQUES EN L´AJUNTAMENT D´ALMUSSAFESA TRAVÉS DEL PROGRAMA “LA DIPU TE BECA”


A les 13 hores d'aquesti dijous, el saló de plens de la Casa Consistorial d'Almussafes ha acollit l'acte de presentació pública dels tretze jóvens estudiants que aquest estiu han sigut seleccionats per a participar en el projecte “La Dipu et beca” 2012. Els tretze becaris desenvoluparan les seues pràctiques en diferents àrees d'activitat de l'administració local, a partir de dilluns que ve dia 2 de juliol i fins al 30 d'agost, tasca per la qual percebran 1.000 euros per alumne.
Per quart any consecutiu, el consistori d'Almussafes s'ha sumat al projecte “La Dipu et beca”, impulsat des de la Diputació de València per a possibilitar que els jóvens estudiants majors de 18 anys, que estiguen cursant estudis universitaris i de Formació Professional, realitzen pràctiques relacionades amb la seua especialitat en el seu municipi.
Igual que en les tres edicions anteriors, i una vegada conclòs el termini de presentació de les peticions, convocat durant el mes de maig, la comissió avaluadora va estudiar els expedients presentats pels 94 aspirants registrats en aquesta nova convocatòria per a realitzar la corresponent baremació i selecció i la consegüent proposta d'adjudicació de les tretze beques assignades a Almussafes, quatre més que en les convocatòries anteriors.
El perfil dels candidats l´ha realitzat l'ajuntament mateix, basant-se en les necessitats concretes i en els llocs disponibles.

Tots ells s'han reunit al saló de plens de l'ajuntament, on l'alcalde, Albert Girona, i la regidora d'Ocupació, Mª Carmen Sants Joans, han procedit a la seua presentació. Durant l'acte, els becaris han contactat amb els tutors que dirigiran la seua tasca en les diferents àrees de l'administració local.
La iniciativa incentiva econòmicament els becaris, els quals iniciaran les seues pràctiques el pròxim dia 2 de juliol i percebran de nou una bossa d'ajuda de 500 euros bruts mensuals per la seua dedicació professional. No obstant això, “La Dipu et beca” ha reduït el període de realització de les pràctiques, que en aquesta nova convocatòria s'ha limitat als mesos de juliol i agost, per la qual cosa els estudiants becats percebran l'import d'1.000 euros per la totalitat de les pràctiques.
De nou l'Ajuntament d'Almussafes aportarà el 20% del cost del programa, que ascendirà a la quantitat de 2.600 euros, i la Diputació de València finançarà el 80% restant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada