Deu propietaris de xicotetes empreses turístiques de la Ribera van participar divendres passat en una jornada de formació per a poder gestionar i actualitzar les pàgines web dels seus respectius negocis.
Es tracta d’una jornada gratuïta creada gràcies un acord entre Riberaturisme i la Diputació de València.
Segons l’opinió de Pura Martí, propietària de la casa rural La Torreta de Corbera, “esta iniciativa de Riberaturisme ens ha permés, sense cap cost, tindre una pàgina web completament actualitzada i connectada a les xarxes socials amb la qual gestionar millor el nostre negoci i divulgar els esdeveniments i atractius turístics de la comarca”.
Amb el projecte “Estratègies de dinamització comercial en internet de l’oferta bàsica i complementària del sector turístic a la província de València”, les xicotetes empreses de la comarca poden publicitar i vendre els seus productes a través de la xarxa.
El president de Riberaturisme, Joan Baptista Ferrando, destaca que “este curs de formació permet a estos xicotets emprenedors gestionar i actualitzar directament les seues pàgines web, amb el consegüent estalvi de costos”.
Les empreses beneficiades en esta segona fase del projecte són: L’alberg d’Antella, les cases rurals Ca l’Andreu (Polinyà), Casa Laia (Polinyà), Hort de la iaia (Carcaixent), Ca Sunsi (Sumacàrcer), i Casa La Torreta (Corbera), l’empresa de guies turístics Rosa dels vents (Alginet), l’Associació de Turisme Ruralxúquer (impulsada per Riberaturisme) i el restaurant Mar de oro (Cullera).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada