El
dia 18 febrer 2012 finalitzava el contracte amb l'empresa GIRSA per a
la recollida i transport dels residus de paper / cartó ( contenidors
blaus ) al municipi . Des de l'equip de govern se'ns va proposar ,
l'adhesió al servei de recollida que presta la Mancomunitat de la
Ribera Alta als municipis des de l'any 2005, aprovant-se la mateixa
pel Ple Municipal el 29 de març de 2012.
L'empresa
es compromet segons l' acord a :
-
El buidatge total dels residus de paper i cartó existents dins i en
els voltants dels contenidors específics .
-
Que el servei de recollida dels contenidors selectius es prestarà
DUES VEGADES A LA SETMANA, preferentment els dilluns i dijous per
evitar que es desborden durant el cap de setmana.
El
nostre grup va començar a fer un seguiment del servei per comprovar
que s'estava realitzant correctament, ja que puntualment, per les
xarxes socials, els ciutadans es queixaven que havien restes de cartó
als voltants dels contenidors, a causa molts d'ells pel desbordament
dels mateixos. En un primer moment pensàvem que podria ser una cosa
puntual a causa de les festes patronals, on es genera molt de residu
i per les vacances a l'agost d'operaris, etc . Però al setembre
veiem que tot continua igual, augmentant les queixes ciutadanes, sent
el servei que es presta molt deficitari incomplint els acords. Per
plasmar que el servei no s'està fent correctament, vam fer fotos
cada dia durant més d'una setmana a un contenidor en concret. Amb
aquestes fotos es pot comprovar que no es recull el cartó quan toca,
aquest es desborda i es comença a acumular residus al voltant, amb
el consegüent perjudici per a la zona i per tant s’ imcumple el
contracte .
Aquests
problemes ja plouen sobre mullat, ja que el nostre grup ja va
denunciar la manca de seguiment de l'equip de govern a la contracta
anterior de recollida de fem orgànic URBASER, i es va observar que
per aquesta manca de seguiment es van incomplir greument els
contractes, que si bé s'ha requerit perquè ho esmenen, ja el mal
està fet i el perjudicat el ciutadà amb el deficient servei . Des
de la regidoria se'ns va dir que no era cert que ells fan sempre un
seguiment però la veritat és que només es va notificar i es va
sancionar a l'empresa quan van dir que s'anaven i deixaven el servei
i no durant els anys del mateix .
Però
com diem veiem que la incompetència de l'equip de govern és crònica
, ja estan gairebé a la porta de sortida i ens segueixen mentint.
Com a mostra les fotografies, el seguiment el fa l'oposició.
Veiem
que els ciutadans paguen els seus impostos per rebre serveis i han de
fer-ho " religiosament " i si no ja se sap recàrrec ,
embargament etc, però qui protegeix al ciutadans de la incompetència
de l'equip de govern ?
Per
tant , denunciem un cop més que el Partit Popular de la senyora
Arcís només es preocupa del seu afany recaptatori, però sense
exigir a les empreses el bon servei, i a més per més cabreig
aquesta és la Mancomunitat on l'alcaldessa ens representa i,
Exigim
que es "pose les piles" perquè el ciutadà de Benifaió és
el primer i cada dia estan més desprotegits amb les seves polítiques
, i més si no fos per la responsabilitat i el treball del nostre
grup .
GRUP
MUNICIPAL PSPV-PSOE BENIFAIÓ
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada