divendres, 30 de novembre del 2012

CULLERA PARTICIPA EN LA COMISSIÓ SEO A TRAVÉS DE L’INSTITUT VALENCIÀ DE TECNOLOGÍS TURÍSTIQUES


Cullera participa en la primera Comissió SEO, impulsada a través de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (INVATTUR). Una nova comissió formada per les principals destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, els patronats provincials de turisme i la Conselleria de Turisme, per a millorar el posicionament de les webs de turisme en els buscadors d’Internet.
El SEO (Search Engine Optimization) té com a objectiu optimitzar el posicionament de pàgines webs en els principals motors de cerca, sense contractar publicitat de pagament.
En la primera Comissió SEO de la Comunitat Valenciana celebrada el passat 28 de novembre, van estar representats els responsables de màrqueting, webs i xarxes socials de Cullera, Benidorm, València, Alacant, Elx, Dénia, Calp, Gandia, Xàbia, Canet d´en Berenguer, Orpesa i Torrevieja.
La coordinació d’estratègies de comunicació entre diferents webs, la promoció conjunta d’esdeveniments a través de xarxes socials, la formació contínua, la creació d’una xarxa d’enllaços web, el desenvolupament d’estudis de mercat i benchmarking, l’organització de blogtrips per productes i segments de mercat supramunicipals, així com l’adquisició de ferramentes tecnològiques d’anàlisi, són alguns dels avantatges que es poden obtindre fruit d´esta col·laboració.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada