Cullera participa en la primera
Comissió SEO, impulsada a través de l’Institut Valencià de
Tecnologies Turístiques (INVATTUR). Una nova comissió formada per
les principals destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana,
els patronats provincials de turisme i la Conselleria de Turisme, per
a millorar el posicionament de les webs de turisme en els buscadors
d’Internet.
El
SEO (Search Engine Optimization) té com a objectiu optimitzar el
posicionament de pàgines webs en els principals motors de cerca,
sense contractar publicitat de pagament.
En
la primera Comissió SEO de la Comunitat Valenciana celebrada el
passat 28 de novembre, van estar representats els responsables de
màrqueting, webs i xarxes socials de Cullera, Benidorm, València,
Alacant, Elx, Dénia, Calp, Gandia, Xàbia, Canet d´en Berenguer,
Orpesa i Torrevieja.
La
coordinació d’estratègies de comunicació entre diferents webs,
la promoció conjunta d’esdeveniments a través de xarxes socials,
la formació contínua, la creació d’una xarxa d’enllaços web,
el desenvolupament d’estudis de mercat i benchmarking,
l’organització de blogtrips per productes i segments de mercat
supramunicipals, així com l’adquisició de ferramentes
tecnològiques d’anàlisi, són alguns dels avantatges que es poden
obtindre fruit d´esta col·laboració.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada