Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris nadal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris nadal. Mostrar tots els missatges

diumenge, 6 de gener del 2013

CAVALCADA REIAL SOLIDARIA A ALGINET


 En la vespra de la nit de Reis, Ses Majestats Reials van arribar a la localitat d'Alginet per a repartir entre grans i menuts il·lusió i alegria. Cap a les 4 de la vesprada van eixir de la coneguda com  a Escola del Calvari i van recórrer diferents carrers de la població per acabar a la porta de l'Ajuntament on van parlar en la balconada del consistori als assistents. L'alcalde d'Alginet, Jesús Boluda, va demanar a Ses Majestats pau, tolerància i il·lusió per als alginetins.
Una Cavalcada Reial solidaria ja que els Reis van estar acompanyats en tot moments per la Confraria La Creu, el Quadre de Balls Populars d'Alginet, la Confraria del Cristo, membres dels Juniors i el seu Cor, la Confraria la Dolorosa, associació hípica i la Societat Artístic Musical d'Alginet.
A més a més, l'associació Papallona Jove junt a membres de l'espai Calvari, Caritas, la Regidoria de Joventut i la de Benestar Social van promoure la campanya Cap Xiquet sense Joguets que va permetre que, els Reis Mags entregaren, al finalitzar la cavalcada, 70 regals a xiquets i xiquetes, que per diferents circumstàncies, no tindrien joguet en aquestes dates festives.

divendres, 4 de gener del 2013

L'ASSOCIACIÓ PAPALLONA JOVE D'ALGINET TREBALLA A DESTALL PER A L'ARRIBADA DELS REIS


 El treball incondicional de 8 joves d'Alginet juntament a membres de l'espai Calvari, Caritas, la Regidoria de Joventut i la de Benestar Social està fent possible que la campanya que va promoure Papallona fa 2 mesos siga una realitat.
L'associació Papallona jove va encapçalar una campanya solidaria sota l'eslògan "Cap Xiquet sense Joguets". Una campanya solidaria de recollida de joguets que va començar amb el concurs del cartell anunciador entre les diferents escoles del poble i que, durant dos mesos ha conscienciat els alginetins. Prova de tot són els més de 300 joguets que s'han recollit per tal de repartir-los entre els xiquets, que per diferents circumstàncies, no tindrien joguet en aquestes dates festives.
Hui divendres els xics i xiques de Papallona jove treballen embolicant els regals que els Reis entregaran a la porta de l'Ajuntament  dissabte  que ve a la vesprada.

dijous, 3 de gener del 2013

L’ARRIBADA DELS REIS MAGS D’ORIENT EN HELICÒPTER EL PRÒXIM 5 DE GENER DONARÀ PAS A LA CAVALCADA D’ALGEMESÍ


La festa dels Reis Mags té el seu preludi a Algemesí amb la festa d’entrega de cartes als ambaixadors reals. Este acte tindrà lloc el divendres 4 de gener a les 18 hores en la plaça Major.


Més de 200 persones participaran en la pròxima Cavalcada de Reis que tindrà lloc a Algemesí el dissabte 5 de gener.
Els reis Mags d’Orient arribaran a la ciutat en helicòpter i aterraran en la plaça del Pla. Serà a les 17.15 hores quan l’helicòpter Real provinent d’Orient comence a veure’s per Algemesí per a aterrar en esta plaça del municipi. Allí SSMM saludaran a la Corporació municipal i als xiquets i xiquetes que s’acosten fins al lloc per a veure l’arribada dels Reis Mags d’Orient a Algemesí.

A les 19 hores, s’iniciarà la Cavalcada en honor a SSMM.

El recorregut de la Cavalcada s’iniciarà en el Teatre Municipal, en el carrer Lepant, per a seguir pels carrers Àrbres, Germanies, Muntanya i finalitzarà en la plaça Major on tindrà lloc el final de festa. Una recreació del portal de Betlem, els banderers, el Grup de Danses Berca i l’Escola Municipal de Tabal i Dolçaina obriran la cavalcada que enguany tindrà quatre parts diferenciades. La primera d’ella estarà dedicada a la neu, amb la participació de conjunts d’estreles, xiques de neu, sis grans boles de neu i diverses escenes d’ambient nadalenc.
La segona part està centrada en l’antiga Roma i comptarà amb la presència de personatges d’esta època i ambientat amb la música de la Banda de Tambors i Timbals de la Confraria Nostra Senyora de la Soledad. La tercera part estarà protagonitzada per grups de malabaristes i personatges d’època.
La cavalcada finalitzarà amb les carrosses reals que donaran pas a l’entrada de Melcior, Gaspar i Baltasar precedits pel seu seguici. Obrirà la Banda de Música Santa Cecília de la Societat Musical d’Algemesí i un quadro de ball per a donar pas a les tres carrosses.

A la seua arribada a la plaça Major, els Reis Mags visitaran la Basílica de Sant Jaume i adoraran el xiquet Jesús i eixiran des de la porta principal per a accedir a l’escenari on es dirigiran a tots els assistents i rebran als xiquets que vullguen saludar-los.

Arreplega de cartes pels ambaixadors reals

La festa dels Reis Mags té el seu preludi a Algemesí amb la festa d’entrega de cartes als ambaixadors reals. Este acte tindrà lloc el divendres 4 de gener a les 18 hores en la plaça Major i, com és tradicional, tots els xiquets podran deixar les seues cartes i rebre un obsequi dels patges reals; els que anunciaran l’arribada de SM Melcior, Gaspar i Baltasar.



ELS XIQUETS I XIQUETES INGRESSATS A L’HOSPITAL DE LA RIBERA REBEN LA VISITA DELS JUGADORS DEL VALÈNCIA C.F.




 Els xiquets i xiquetes ingressats a l’Hospital Universitari de la Ribera han rebut, la visita dels jugadors del València CF, els han firmat autògrafs i els han entregat regals del club esportiu.
En la visita, han estat presents els jugadors de la primera plantilla Albelda, Canals, Víctor Ruiz i Barragà.
Aquest és un més dels actes nadalencs que l’Hospital Universitari de la Ribera ha organitzat a fi de fer més agradable la seua estada, en el centre hospitalari, als pacients ingressats durant les dates nadalenques.

SUECA REBRÀ ELS REIS MAGS AMB TEATRE I UN ESPECTACLE AUDIOVISUAL




La companyia suecana Maduixa Teatre s’encarregarà d’omplir de màgia i il·lusió la nit preferida dels més menuts

Després de celebrar el Nadal a França amb l’espectacle Tam Tam, la companyia suecana Maduixa Teatre torna a la seua terra per a oferir la cavalcada de Ses Majestats, els Reis Mags. “Estem il·lusionats per fer-nos càrrec de la direcció i producció d’este esdeveniment tan màgic i entranyable per als més menuts de la casa”, han assenyalat des de la Companyia. “Després d’escoltar altres propostes d’empreses del municipi, des de la Regidoria de Festes ens vam decantar per Maduixa per la novetat de l’espectacle audiovisual que ens van plantejar, el qual es va a realitzar en la nova plaça de l’Ajuntament, i que està comportant una sèrie de requisits, com haver de desmuntar el Betlem uns dies abans. Com tot el món sap, Maduixa és una empresa de prestigi, no sols a nivell local, sinó també internacional, amb una gran experiència en espectacles de teatre i carrer. A més, des de l’empresa es van comprometre a inaugurar la nova plaça de l’Ajuntament fins i tot hagueren de reduir les seues pretensions econòmiques. Jo per la meua part, els vaig demanar que la gent que participa en la cavalcada fora del municipi”, ha assenyalat el regidor de Festes, Dimas Vázquez.
Maduixa ha dissenyat una cavalcada en què primarà el component teatral, per a donar pas als autèntics protagonistes de la nit: Melcior, Gaspar i Baltasar. El seguici estarà format per set quadros d’animació de carrer, amb coreografies i música en directe. El recorregut començarà, a les 19 hores, en el parc de l’Estació i finalitzarà en la nova plaça de l’Ajuntament, on s’iniciarà un espectacle amb què Sueca donarà la benvinguda a Ses Majestats.
En este muntatge audiovisual, la tecnologia es posarà, una vegada més, al servei de la màgia i la imaginació de Maduixa per a delectar els xiquets i xiquetes.
El jove actor valencià, protagonista de l’Alqueria Blanca, Nelo Gómez, serà l’encarregat de narrar el gran conte en què es convertirà la Nit de Reis a Sueca, un text original que servirà per a invitar, els majors i menuts, a viure el moment màgic previ al discurs dels Reis Mags des del balcó de l’Ajuntament. “Un any més, i desitjant que no vinguen carregats de carbó, Maduixa Teatre invita, els veïns de Sueca i voltants, a viure la gran festa dels sons dels més xicotets en el carrer”, conclouen des de la Companyia.



divendres, 28 de desembre del 2012

ALMUSSAFES APOSTA PER LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA EN LA CAVALCADA DE REIS


Un any més, la iniciativa estrela de l'any nou d'Almussafes serà la Cavalcada de Reis, un acte oficial organitzat des de la Regidoria de Joventut de l'ajuntament, que durant la vesprada de dissabte que ve dia 5 de gener oferirà un divertit i colorit espectacle festiu en la localitat.
La principal novetat d'enguany radica en els protagonistes de la desfilada màgica, ja que un grup de huit associacions culturals i festives han decidit respondre a la invitació de l'ajuntament, i han oferit la seua participació activa en la cavalcada. “Almussafes té un gran moviment associatiu, ja que en l'actualitat superem les 70 entitats locals en una població que compta amb  8.500 habitants i eixe fet, unit a la gran inquietud que sempre han demostrat els nostres veïns i veïnes per programar activitats pròpies o sumar-se a altres impulsades des del consistori municipal, ens ha portat a comptar amb algunes de les associacions per a la desfilada dels Reis del 2013”, argumenta el regidor de Joventut, Carles Grancha.
La Reina de les Festes i les dames de la seua Cort d'Honor participaran en la cavalcada, que també comptarà amb les entitats juvenils Clavariesses 2013 i Festers d'Almussafes, les comissions Falla La Torre, Falla Mig Camí i Falla Primitiva, l'Associació Valenciana d'Il·lusionisme, el Grup Dansaires del Tramusser i la Comparsa Mora Festers 79.
Cada una de les associacions oferirà música i ball, tot això adornat amb un vestuari que invitarà a viatjar al món dels contes, la màgia i la il·lusió, i que farà les delícies dels més xicotets de la casa. La cita està fixada a partir de les 6 de la vesprada, moment en què els xiquets i xiquetes d'Almussafes, acompanyats pels seus pares, es concentraran als voltants del Centre Cultural i de la Casa Consistorial per a presenciar la desfilada 2013.
Finalitzada la cavalcada en què participaran al voltant de 150 persones, els tres Reis Mags repartiran joguets a tots els xiquets i xiquetes presents en la mateixa esplanada del Centre Cultural.


ALGEMESÍ INAUGURA LA SEUA PRIMERA EXPOFIRA JOVE


L’Ajuntament d’Algemesí, a través de la regidoria de Joventut, durà a terme durant els pròxims dies 2 i 3 de gener de 2013 la primera ExpoFira Jove en la localitat.

El Casal Fester serà el lloc triat per a albergar les múltiples activitats que congregaran als més xicotets, els que durant dos dies, de 16.30 hores a 20.30 hores, podran gaudir jugant, aprenent i divertint-se en castells unflables, amb jocs, tallers de manualitats, pinta cares, escalant per un rocòdrom, ballant batuka o pujant al tren turístic i fer un passeig pels carrers de la ciutat.
Les entrades ja s’han posat a la venda i es poden adquirir de manera anticipada en el Centre d’Informació Juvenil d’Algemesí CIAJ en el (c/ Les Escoles, 5) i durant els propis dies de l’esdeveniment en la taquilla habilitada en el lloc de celebració i a este efecte; el preu de l’entrada són 2 euros per persona.



ALGEMESÍ CELEBRA LA V SANT SILVESTRE PER A ACOMIADAR L’ANY AMB LA CARRERA MÉS HUMORISTICA


La cursa premiarà a les cinc millors disfresses, col·lectius i individuals, amb un lot de productes nadalencs, caixes de vi i pernils.

L’Ajuntament d’Algemesí, a través de la regidoria d’Esports, i el club Tortuga han organitzat la cinquena edició de la ja consolidada cursa de Sant Silvestre. La cita, no competitiva, serà el diumenge 30 de desembre a partir de les 19.00 hores quan es done l’eixida a aquesta carrera que comença a ser tradicional en moltes localitats de la comarca i també a Algemesí.
La Sant Silvestre combina esport i diversió i està caracteritzada per l’enginy dels participants que acudixen disfressats per a córrer en l’última cita esportiva de l’any.
Les disfresses poden ser tant individuals com de col·lectius. Les millors cinc disfresses col·lectives rebran enguany una cistella amb productes nadalencs i els guanyadors a la millor disfressa en categoria individual guanyaran un pernil cada un i una caixa amb botelles de vi.
La carrera, amb un total de 4 quilòmetres de recorregut, s’iniciarà a la plaça Major per a seguir per plaça del Carbó, carrer Berca, plaça Organista Cabanilles, parc de Salvador Castell, Sant Josep de Calassanç, Muntanya, Plaça Major, Albalat, Santa Anna, Pintor Ribera, València, Cervantes, Lepant, Arbres i Muntanya fins a arribar a la meta ubicada novament en la plaça Major.
En edicions anteriors la carrera ha comptat amb més de 600 participants pel que s’espera un gran volum d’esportistes per a formar part de la V edició de la Sant Silvestre d’Algemesí plena d’humor i diversió.

dijous, 27 de desembre del 2012

MARCIANET EL CANYOT DEMÀ AL TEATRE D´ALGINET



Divendres 28 de desembre, a les 5 de la vesprada grans i menuts d'Alginet gaudiran de l'actuació del grup de la companyia El Circ de la Safor del seu espectacle Marcianet el Canyot.
Una activitat programada per la Regidoria de Cultura per a aquestes festes nadalenques al Teatre Modern d'Alginet.

“PREPARATIUS NADALENCS D'UN ESQUIROL” ACONSEGUIX EL PRIMER PREMI DEL CONCURS DE DOLÇOS NADALENCS


 El primer Concurs de Dolços Nadalencs, organitzat per la Regidoria de Mercats i Turisme i l’Associació de venedors del Mercat Municipal, més conegut com La Plaça, ja coneix les seues guanyadores. El jurat, format per l’alcalde de Sueca, Salvador Campillo; la regidora de Mercats i Turisme, Manoli Egea; representants del món de l’hostaleria com ara Adolfo Cuquerella, Salvador Ortega i el president del Gremi, Juan Tamarit; el president de l’Associació de Venedors de La Plaça, Salvador Celda; la representant de les asocacions de Dones, Manuela Godoy; i Yolanda Seguí, propietària d’un forn del municipi; van haver de decidir entre els 24 dolços presentats, els quals van destacar per la varietat en la composició, textures i sabors.
Al final, el primer premi va ser per a Svitlana Byelyayeva, pel seu dolç “Preparatius nadalencs d'un esquirol”; el segon premi va ser per a Mª Sales Vivó Muñoz i Mª Carmen Vivó Muñoz, pel seu “Betlem de galetes”; i el tercer premi va ser per a Anunciata Gómez Sanz, pel seu dolç “Tres xocolates”. Els premis van consistir en vales per a comprar en La Plaça per valor de 300, 200 i 100 euros, respectivament.

SUECA REALITZA EL TRADICIONAL CANT DE NADALES


 La plaça de l’Ajuntament va acollir el passat 21 de desembre el tradicional cant de nadales interpretats, al betlem, per diferents associacions, confraries i col·lectius de la ciutat. A aquesta entranyable cita van acudir també l’alcalde de Sueca, Salvador Campillo; la regidora de Polítiques d’Igualtat, Mª José Sarrió; el regidor de Festes, Dimas Vázquez; i la regidora Celia Beltrán.
El cor de veus, format en la seua immensa majoria per dones, dirigit per Sari Miragall, va interpretar algunes de les nadales més populars. Al finalitzar, l’alcalde i els regidors van ser invitats a participar també d’este festival de nadales, que es realitza tots els anys junt al betlem instal·lat en la plaça de l’Ajuntament.

dimecres, 26 de desembre del 2012

SUECA INAUGURA LA XXXII EDICIÓ DE L ÉXPOSICIÓ TRADICIONAL DE BETLEMS


 Diumenge passat 23 de desembre, la confraria Nostra Senyora dels Dolors va inaugurar la XXXII edició de la tradicional exposició de betlems que acull el municipi a la sala d’exposicions Els Porxets. A l’acte va assistir l’alcalde de Sueca, Salvador Campillo, i els regidors Joan Baldoví i Celia Beltrán, els quals van estar acompanyats per la presidenta de la confraria, Pepita Fayos, i moltes de les seues membres.
L’Espai Moret de la sala d’exposicions Els Porxets acollirà esta interessant mostra fins al pròxim dia 6 de gener, en horari de 19 a 21 hores, en la qual els seus visitants, grans i xicotets, podran admirar la minuciositat i detall de les figures exposades.

dimarts, 25 de desembre del 2012

SANTA CECÍLIA ESTRENA “FANTASIA” UN ESPECTACLE DIFERENT.



Els dies 22 i 23 de desembre, a l’Auditori de la Societat es va celebrar l’última estrena de la Banda Simfònica de la Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera, “Fantasia”. Una audició que ha combinat la música de bandes sonores amb la projecció d’imatges de pel·lícules de Disney.
El repertori triat i inspirat pel director de l’agrupació, Salvador Sebastià, pretenia oferir al públic un concert diferent en què han participat no sols músics sinó també els directors del Centre Professional i de l’Acadèmia de Música.
En l'acte, la banda va interpretar diversos temes que anaven donant pas amb una simpàtica presentació dels professors.
Per a obrir boca es va triar “Pins de Roma” de O Respighi, va continuar el concert amb “Nimrod” de E. Elgar, el (I mov.) de la Simfonia Pastoral L. Beethoven, i el conocidisimo “Vals de les flors” de Tchaikovsky.
En aquesta ocasió especial es va triar el “Concert per a trompa i orquestra núm.. 4 (II. mov.) de Mozart, i va actuar com a solista el trompa, el músic Oscar Bravo.
També van sonar “L’aprenent de bruixot” de Paul Dukas, La “Urraca ladrona” de Rossini, “La Gioconda” de Ponchielli, seguits pel tradicional tema “Nit de pau” i “El Trineu” de Leroy Anderson
En Nadal” de la cantant Rosana, cantat per dos actors del grup de teatre va tancar aquest nou recital, que va resultar tot un èxit de participació 

dissabte, 22 de desembre del 2012

EL GUANYADOR DEL V CONCURS DE BETLEMS D'ALGINET CEDEIX EL PREMI A UNA FAMÍLIA DEL POBLE


 La vespra del divendres es va fer entrega, per part de la Regidoria de Cultura, dels premis als guanyadors del 5è Concurs Locals de Betlems. A la Casa de Cultura, Jesús Boluda, Alcalde i regidor, i Tere Boluda coordinadora de Cultura van fer entrega als participants en el Concurs d'un present.
Dels 12 Betlems que van entrar a concurs, en la categoria de menys de 2 metres els premiats van ser, en primer lloc per a Carla Sáez, el segon per a Eladio Roig i el tercer per a Roser Roig.
En la categoria de més de 2 metres el tercer premi va ser per a Alain Petit, el segon per a Nieves Ortiz i el primer per a Antonio Arbona.
El membre de Proteccio Civil i guanyador del 5é concurs de betlems locals va voler cedir el seu premi a una família del poble. En paraules de Arbona "aquest premi he tingut la sort de guanyar-lo més vegades i davant la situació que estem patint voldria cedir la quantia del premi a una família que en aquest moments no està passant-ho molt be". Un representant de la família va replegar el xec del premi.
L'Alcalde d'Alginet agraïa la participació de la gent en el concurs i va remarcar la dificultat d'elegir els guanyadors pel gran nivell que hi ha i va aplaudir l'acte d'Arbona.

divendres, 21 de desembre del 2012

SES MAJESTATS ELS REIS MAGS VISITEN ELS ESCOLARS DE SUECA



 Els escolars de Sueca i el Perelló han rebut este matí una visita molt especial. Ses majestats, els Reis Mags, han volgut avançar el seu viatge per a poder arribar a temps d’arreplegar els centenars de cartes que els han entregat els alumnes dels col·legis Fàtima, Escoles Jardí, Lluís Vives i Cervantes, els del centre escolar del Perelló, així com els alumnes del Centre d’Educació Especial Miquel Burguera.
Un a u, els xiquets i xiquetes han entregat la seua carta i han rebut a canvi de ses majestats un muntó de caramels. Les cares d’emoció i alegria han contagiat els seus professors, en un ambient de festa acompanyat per la música i els càntics de nadales.
Després d’arreplegar totes les peticions dels xiquets i xiquetes, ses majestats Melcior, Gaspar i Baltasar es retiraran per a poder llegir totes les peticions i tornar carregats de regals el pròxim dia 5, durant la cavalcada que recorrerà els principals carrers de Sueca.

PARE NOEL REPARTIX IL·LUSIÓ A ALMUSSAFES


 Des de la vesprada d'ahir dijous dia 20, el Centre Cultural d'Almussafes oferix als més xicotets la possibilitat de disfrutar de la màgia del Nadal junt amb Pare Noel i els seus elfs. En tan sols dos hores, més de 300 xiquets i xiquetes es van assentar en els genolls d'este famós personatge nadalenc per a demanar-li els seus regals més preats i depositar la carta secreta en l'urna habilitada a este efecte. Les Clavariesas 2013 continuaran desenrotllant esta activitat nadalenca fins a diumenge que ve dia 23, entre les 18 i les 20 hores. La vespra de Nadal, els més menuts rebran en les seues cases els regals, que els entregarà personalment Santa Claus.

EL FESTIVAL “A BETLEM ANEM” RECAPTA FONS PER A CARITAS ALGEMESÍ


 El Teatre Municipal acull la quarta edició del festival musical i de nadales “A Betlem anem”, que organitza el Cor Maristes d’Algemesí, i que enguany compta amb la participació de la Schola Cantorum, Maristes València, Raquel Ferragud, Olatz Moreno i Esteban Carratalá, Cor de Jubilats, Berca Grup de Danses d'Algemesí, Riber.som, Cor Rociero Algemesí, Grup l'associació Ames de Casa, Grup Amics de la Providència, Escola Bressol de Músics d'Algemesí, Conservatori de Música i Dansa J.B.Cabanilles, Rondalla Adesïara Fandanguers i el Cor Maristes Algemesí.
EL festival tindrà lloc el diumenge 23 de desembre a les 19 hores. Les entrades tenen un preu de 7 euros i la recaptació és per a Caritas Algemesí. 

EL PARE NOEL VISITA L’HOSPITAL UNIVERSITARI DE LA RIBERA


 Pare Noel ha fet  un alt en el seu camí des de Lapònia per a visitar l’Hospital Universitari de la Ribera, on ha entregat regals als xiquets ingressats en la Planta de Pediatria i ha felicitat les festes a malalts, familiars i treballadors del centre alzireny.
Este és un més dels actes que l’Hospital Universitari de la Ribera ha organitzat este Nadal per a fer més suportable l’estada dels xiquets ingressats en el centre hospitalari i perquè puguen disfrutar d’unes dates tan assenyalades a pesar d’estar hospitalitzats.

 

SUECA ORGANITZA UNA NOVA EDICIÓ DEL 3SPORT PER ALS ESCOLARS


Durant tres dies, els escolars competiran en esports com ara bàsquet, handbol i futbol sala

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Sueca, amb motiu de les vacances nadalenques, ha posat en marxa una nova edició del 3Sport. Durant els dies 2, 3 i 4 de gener, escolars de les categories benjamí i aleví de tots els col·legis de Sueca, participaran en aquestes competicions esportives al Pavelló Cobert. “Es tracta d’una iniciativa molt ben acollida pels xiquets i xiquetes els quals, any rere any, participen en aquestes lliguetes esportives durant els dies de vacances escolars. A més d’omplir el seu temps d’oci, disfruten practicant activitats esportives i es relacionen amb altres xiquets de la seua edat” ha afirmat la regidora d’Esports, Teresa Ribes.
Els escolars s’organitzen en diferents equips per a disputar una lliga de la qual eixirà un campió en cada esport. El dimecres 2, es disputarà la jornada d’handbol; el dijous 3, la de bàsquet; i el divendres 4, la de futbol sala. El mateix dia 4 de gener, s’entregaran els trofeus a partir de les 13 hores. El termini per a inscriure’s gratuïtament finalitza el divendres 28 de desembre.

EL PARE NOEL ARRIBA A AFACU

Dimarts passat el Pare Noel va arribar a AFACU.  L'Associació de familiars i malalts d'Alzheimer i demències mental de Cullera va celebrar l'arribada de Nadal  amb els seus associats, amics , col·laboradors i públic en general que van voler acudir al carrer del riu, on l'associació té la seua seu cedida per l'Ajuntament  i on dos dies a la setmana , dimarst i divendres atén als malalts i els seus familiars i organitzen sessions de mobilitat motora, tallers d'estratègies i ferramentes per a afrontar la malaltia amb millor predisposició.


AFACU és ja un referent solidari en la xarxa cívica de col·lectius i agrupacions de la localitat  que funciona i es manté gràcies a la quota anual que abonen les persones associades i a l'ajut incondiacional de multitud de persones pariculars i d'altres col·lectius i agrupacions ciutadanes.


L'acte nadalenc va començar amb l'actuació de la xaranga  Criptonita que van tocar diversos temes, tot seguit aparegué el Pare Noel que va repartir regals entre els assistents. Tot això ocorria davant de l'arbre que els membres d'AFACU han fet i han pintat.  Un dels moments més emotius va ser quan es va fer entrega d'un album de fotos en els qual es recordava i homenatjava a dos components que ja no estaven entre nosaltres Després els amics de la Muixeranga de Cullera oferiren una actuació especial per a totes les persones que van acudir a celebrar aquestes festes.