El
pròxim 11 d’octubre Cullera acollirà un famtrip de turoperadors i
agències de viatges procedents d’Ucraïna, Geòrgia i Estoniana,
en la seua aposta per introduir-se en nous mercats europeus.
L’acció promocional, fruit de
l’estreta col·laboració entre la Regidoria de Turisme de
l’Ajuntament de Cullera, Tuserco i Ichoise, ha permés la
configuració d’un viatge de familiarització a què assistiran les
agències Delta Travel, Valma Travel, Agency More, Join Up, Andor
Tour, Vacations Tour, Bay Tours, May Tour, Luxury Tour, Agency Argó,
Kleopatra Travel, Yana Tours, Alfa Airtourservice, Lyuboy Lapriz,
Ofir Tours, Blat de moro Travel, Frog Traveler, Frog Treveler, Amic
Tour, Magic Tour, Geneva in Tourism, Inlobby, Àlibi Tour i
l’aerolínia Atlantis Europian Airways.
El
Regidor de Turisme, Manuel López, donarà la benvinguda en el
passeig marítim de Cullera a les agències invitades, que
posteriorment es traslladaran a un restaurant de la localitat per a
realitzar una degustació d’arrossos típics. Després del menjar,
es durà a terme una presentació dels recursos turístics, l’oferta
d’allotjament i els productes vacacionals a través de la nova
plataforma de comercialització www.turismocullera.com .
A
la vesprada, es durà a terme un recorregut panoràmic per la ciutat,
que inclourà la visita al castell, al Museu d’Història i
Arqueologia i uns quants allotjaments de la ciutat.
Segons
Manuel López, “Després de la bona acollida que està tenint el
nostre destí en el mercat rus, pretenem continuar explorant nous
mercats que poden contribuir a ampliar la temporada turística en la
nostra ciutat”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada