dimecres, 8 de maig del 2013

JOVES SOCIALISTES D´ALGEMESÍ LLANÇA LA 2a EDICIÓ DEL NULLETÍ “ALGEMESÍ JOVE”




 Aquest mes de maig, Joves Socialistes d´Algemesí llança la segona edició del butlletí informatiu anomenat “Algemesí Jove”.
Dins dels continguts que oferix, compta amb els diferents posicionaments respecte a temes que afecten a la joventut, les activitats que participen així com donar a conéixer a la ciutadania a les persones que encapçalen el nou camí emprés des d’octubre del 2012 des d´una manera més oberta mitjançant tres entrevistes.
El podreu trobar al portal d´ISSUU en aquesta adreça: (http://issuu.com/jovessocialistesdalgemesi/docs/1algemes__jove__versi__excel.lent_)
Per la seua banda, el Secretari General local, Rafael Lluch afirma que “aquest butlletí és pels joves, per que sàpien que nosaltres podem fer política amb propostes i iniciatives per a Algemesí. Per això, no volem deixar de banda la nostra difusió i promoció com a Joves Socialistes.”
Lluch sentencià que “tenim alternativa i continuarem treballant per a donar a conéixer les nostres idees pròximament, ja que els joves del nostre poble necessiten que tinguen oportunitats en aquest temps de crisi i llaurar-se el seu camí amb més facilitats de les que tenim.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada