Foto: Jordi Piris |
El
pròxim 18 d’abril l’Hotel Cullera Holiday acollirà la III
Jornada de Competitivitat Turística. Estes jornades, d’un dia de
duració, són un fòrum de debat a més de servir per a compartir
experiències i idees entre el sector empresarial, responsables
polítics, acadèmics, tècnics de l’administració pública i
estudiants universitaris. La III Jornada de Competitivitat Turística
pretén aprofundir en les estratègies de màrqueting més efectives
per a comercialitzar destins tradicionals de sol i platja.
Els
temes que s’abordaran en esta edició són: com realitzar
campanyes més efectives en temps de crisi que milloren la imatge
turística tradicional de destins de sol i platja; com aconseguir
nous nínxols de mercat que capten nous segments de demanda
turística; com configurar paquets turístics com a ferramenta clau
per a la diferenciació de destins vacacionals; què alternatives
existixen per a la renovació de l’oferta d’oci nocturn com a
instrument per a potenciar el turisme jove; o com plantejar
l’organització d’esdeveniments d’interés turístic per a la
captació de demanda fora de temporada.
Durant esta jornada, s’analitzaran
estratègies per a crear i oferir nous productes o servicis adaptats
a la demanda, innovar o implantar sistemes de gestió, així com
diferents possibilitats que permeten atraure nous segments de mercat.
La
jornada matinal està especialment destinada a empresaris del sector,
polítics, tècnics de l’administració pública i estudiants de
turisme i de màrqueting. Posteriorment, durant la sessió de la
vesprada, es donaran a conéixer totes les accions dutes a terme a
través del Pla de Dinamització del Producte Turístic de Cullera.
L’organització
de les jornades va a càrrec de la Regidoria de Turisme de
l’Ajuntament de Cullera i compta amb el respatler del Pla de
Dinamització del Producte Turístic de Cullera.
La
inscripció és totalment gratuïta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada