El
Patronat Provincial de Turisme ha organitzat el “blogtrip”
#valenciaterraimar, del 24 al 26 d’abril, amb l’objectiu de
promocionar l’oferta turística de Cullera.
El
Patronat ha preparat, amb la col·laboració de l’ajuntaments de
Cullera i amb distintes empreses del sector turístic de la ciutat,
un programa d’activitats amb degustacions gastronòmiques i
visites turístiques guiades.
Des
del 24 fins al 26 d’abril, els blogueros han conegut l’oferta
cultural i de sol i platja de Cullera, van realitzar un passeig en
catamarà, van visitar el castell, la Torre Major, el Museu de
l’Arròs, la zona dels arrossars i van degustar els seus arrossos.
La
iniciativa va comptar amb la participació de blogueros turístics i
dinamitzadors de les xarxes socials, que sumen entre tots més de
200.000 seguidors en Twitter.
En
el blogtrip van participar Victòria MDQ, ElAderezo, Laura RS, Guia
Repsol i Gastronomia i cia.
Guia
Repsol(@guiarepsol) és una de les guies turístiques i
gastronòmiques més prestigioses d’Espanya, té la seua versió
2.0 amb perfils en Facebook, Twitter i Instagram. Gastronomia i Cia
(@gastronomiaycia) compta amb més de 150 mil seguidors en Twitter i
quasi 1.100.000 visitants al mes en el seu blog. Estan considerats
com un dels millors blogs de gastronomia en llengua espanyola.
Jesús
Miguel García(@eladerezo) porta avant la bitàcola i té més de
20.000 seguidors en Twitter i més de 11.000 en Facebook.
María
Victòria Rodríguez(@victoriamdq), coordinadora del prestigiós
portal turístic Diari del Viatger i directora del blog El Pròxim
Viatge és una referència en el món dels blogs de turisme a
Espanya. Laura Rodríguez (@viajeatardecer) compta amb una dilatada
trajectòria en el sector turístic.
Els
responsables de Yos Continguts (@YosContenidos) van generar el
contingut audiovisual a través de dispositius mòbils per a poder
compartir durant el “blogtrip”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada