La
nova marca turística d’El Perelló es recolza en el concepte de
proximitat per a arribar als prop de dos milions de potencials
turistes de València i àrea metropolitana, amb l’objectiu
d’incentivar el desplaçament durant tot l’any.
L’Ajuntament
d’El Perelló ha creat la marca turística amb què es promociona
com
un destí de proximitat a la ciutat de València i la seua àrea
metropolitana; iaixí
incentivar
el consum dels seus principals productes i serveis durant tot l’any.
Amb
la marca “El Perelló, tan a prop!” l’ajuntament ha posat en
marxa una estratègia de promoció que pretén renovar i dinamitzar
el sector turístic com a motor econòmic del municipi. “Per al
Perelló s’ha convertit en una prioritat trobar noves vies de
desenvolupament, definint nous productes que asseguren en el futur el
manteniment i millora del flux turístic del municipi”, ha afirmat
l’alcalde, Miguel Fos.
Amb
aquesta marca es pretén “identificar i posicionar en el mercat
turístic al Perelló”, explica l’alcalde Miguel Fos, per a
aconseguir “atraure al nostre principal mercat potencial, els
turistes valencians, posant en valor no sols els nostres recursos
naturals sinó també potenciant nous productes turístics autòctons
com la gastronomia, els comerços de qualitat o un producte agrícola
com el reconegut Tomaca d’El Perelló”.
la
presentació oficial de la nova marca i Web d’el Perelló ha
comptat amb l’assistència de l'alcalde d’el Perello, Miguel Fos,
acompanyat del diputat Provincial de Turisme, Ernesto Sanjuán i del
director General de Turisme, Sebastián Fernández, que han aplaudit
esta iniciativa amb què “El Perelló aposta per la diferenciació
i la proximitat”.
Segons
el diputat Provincial de Turisme, Ernesto Sanjuán, El Perelló ha
realitzat importants millores en el sector turístic mantenint sempre
la seua identitat de poble i “ha sabut defendre aalò que és seu i posar-ho
en valor”.
Per
la seua banda, el director General de Turisme, Sebastián Fernández,
ha reconegut la importància de coordinar el treball de les diferents
institucions per a donar cobertura a aquests tipus d’iniciatives.
Tan
a prop! Situat dins del Parc Natural de l’Albufera i a només
vint-i-tres quilòmetres de València, el Perelló rep
majoritàriament turistes nacionals, que quadrupliquen la seua
població en els mesos d’estiu. Molts d’aquests turistes procedixen
dels municipis pròxims i especialment de la ciutat de València,
i gaudixen al Perelló d’una segona residència de platja.
La
marca es recolza gràficament en la tomaca, un element diferenciador
i reconegut per la seua alta qualitat. La tomaca és un producte clau
que cobra especial protagonisme en la nova estratègia de promoció
turística d’el Perelló.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada