dijous, 10 de maig del 2012

PRESENTACIÓ DE LA MARCA TURÍSTICA “EL PERELLÓ, TAN A PROP!!”


La nova marca turística d’El Perelló es recolza en el concepte de proximitat per a arribar als prop de dos milions de potencials turistes de València i àrea metropolitana, amb l’objectiu d’incentivar el desplaçament durant tot l’any.

L’Ajuntament d’El Perelló ha creat la marca turística amb què es promociona
com un destí de proximitat a la ciutat de València i la seua àrea metropolitana; iaixí
incentivar el consum dels seus principals productes i serveis durant tot l’any.
Amb la marca “El Perelló, tan a prop!” l’ajuntament ha posat en marxa una estratègia de promoció que pretén renovar i dinamitzar el sector turístic com a motor econòmic del municipi. “Per al Perelló s’ha convertit en una prioritat trobar noves vies de desenvolupament, definint nous productes que asseguren en el futur el manteniment i millora del flux turístic del municipi”, ha afirmat l’alcalde, Miguel Fos.
Amb aquesta marca es pretén “identificar i posicionar en el mercat turístic al Perelló”, explica l’alcalde Miguel Fos, per a aconseguir “atraure al nostre principal mercat potencial, els turistes valencians, posant en valor no sols els nostres recursos naturals sinó també potenciant nous productes turístics autòctons com la gastronomia, els comerços de qualitat o un producte agrícola com el reconegut Tomaca d’El Perelló”.
la presentació oficial de la nova marca i Web d’el Perelló ha comptat amb l’assistència de  l'alcalde d’el Perello, Miguel Fos, acompanyat del diputat Provincial de Turisme, Ernesto Sanjuán i del director General de Turisme, Sebastián Fernández, que han aplaudit esta iniciativa amb què “El Perelló aposta per la diferenciació i la proximitat”.
Segons el diputat Provincial de Turisme, Ernesto Sanjuán, El Perelló ha realitzat importants millores en el sector turístic mantenint sempre la seua identitat de poble i “ha sabut defendre aalò que és seu i posar-ho en valor”.
Per la seua banda, el director General de Turisme, Sebastián Fernández, ha reconegut la importància de coordinar el treball de les diferents institucions per a donar cobertura a aquests tipus d’iniciatives.
Tan  a prop! Situat dins del Parc Natural de l’Albufera i a només vint-i-tres quilòmetres de València, el Perelló rep majoritàriament turistes nacionals, que quadrupliquen la seua població en els mesos d’estiu. Molts d’aquests turistes procedixen dels municipis pròxims i especialment de la ciutat de València, i gaudixen al Perelló d’una segona residència de platja.
La marca es recolza gràficament en la tomaca, un element diferenciador i reconegut per la seua alta qualitat. La tomaca és un producte clau que cobra especial protagonisme en la nova estratègia de promoció turística d’el Perelló.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada