dimarts, 23 d’abril de 2013

SUECA POSA EN MARXA EL SERVEI D´ASSESSORAMENT LEGAL PER ALS CIUTADANS AFECTATS PER L´IMPAGAMENT DE LES HIPOTEQUES



 El Col·legi d’Advocats de Sueca oferirà als ciutadans interessats els serveis gratuïts d’assessorament, intermediació i mediació amb les entitats bancàries, gràcies a un conveni de col·laboració signat amb la Diputació de València
A partir d’ara, tot aquell ciutadà o ciutadana empadronat en el municipi, i amb problemes per a fer front a la seua hipoteca, podrà optar a un servei gratuït d’assessorament i intermediació, per part del Col·legi d’Advocats de Sueca, amb les entitats bancàries. Tot això gràcies al conveni de col·laboració que va signar, el passat mes de març, la Diputació de València amb el Col·legi d’Advocats de Sueca, mitjançant el qual la institució provincial es farà càrrec de les despeses del servei d’assessorament que oferiran els advocats i el consistori facilitarà una seu per a atendre la població interessada.
La finalitat d’este conveni és que el Col·legi d’Advocats de Sueca oferisca uns servicis d’assessorament, intermediació i mediació a tota aquella persona afectada per execucions hipotecàries i arrendaments de la seua vivenda habitual”, ha explicat Joan Tamarit, degà del Col·legi d’Advocats de Sueca. “Després del període de formació realitzat pels advocats del Col·legi de Sueca, amb el qual han obtingut el nivell d’especialització requerit per a tramitar estos casos, el següent pas era facilitar-los, per part de l’Ajuntament de Sueca, una seu que reunira les condicions necessàries d’intimitat i confidencialitat per als ciutadans”, ha explicat la regidora d’Acció Social, Pilar Moncho.
Les persones interessades a sol·licitar estos serveis, hauran d’estar empadronades en algun dels municipis que pertanyen al partit judicial de Sueca i que s’hagen adherit a este conveni amb la Diputació. “En primer lloc, el ciutadà haurà d’acudir a l’Ajuntament en què està empadronat i omplir els impresos necessaris per a sol·licitar estos serveis, aportar tota la documentació que se li requerisca i entregar-ho tot per registre. Posteriorment, l’Ajuntament realitzarà el trasllat de tota la documentació al Col·legi d’Advocats, qui es posarà en contacte amb els ciutadans”, ha afirmat Moncho.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada