La
Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Sueca ha convocat una nova
edició dels concursos per a triar la imatge de les Falles i la
Setmana Santa del municipi de l’any 2013. En ambdós concursos podrà
participar qualsevol persona que ho desitge amb un màxim
de dos originals. “Des de la Regidoria de Festes volem fomentar la
participació de la ciutadania per a personalitzar, amb el treball
gràfic dels qui resulten guanyadors, tant el llibre col·lectiu de
Setmana Santa com el de Falles de Sueca. Encara que el premi en
metàl·lic també és important, i des de la meua Regidoria hem fet
un esforç per a poder continuar dotant econòmicament els dos
concursos, considere que ha de suposar una major satisfacció veure
el cartell propi publicat en la portada dels llibres, en els cartells
d’anuncis, en la televisió i en la premsa, potser més que la
remuneració econòmica. Vos anime a participar i que el vostre
disseny reflectisca la idiosincràsia de la festa i del nostre
poble”, ha afirmat el regidor de Festes, Dimas Vázquez.
El
format de presentació dels treballs serà A-4 i la tècnica lliure,
sempre que la seua reproducció no oferisca dificultats. A més,
podran presentar-se obres en format digital, sempre que s'aporte una
prova impresa amb una resolució òptima i sobre un suport rígid.
En
el cas del cartell de Falles, haurà de portar obligatòriament el
text: SUECA FALLES 2013 - Ribera Baixa, Festa Declarada d'Interés
Turístic Local de la Comunitat Valenciana; a més de reservar una
zona perquè apareguen els logotips de la Junta Local Fallera de
Sueca i l’Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes. En el cas del
concurs per a triar la imatge de la Setmana Santa, els cartells
presentats hauran de portar el text següent: SETMANA SANTA DE SUECA
2013; a més de reservar una zona per a incloure els logotips de la
Junta Major de Confraries i de l’Ajuntament de Sueca, Regidoria de
Festes.
Els
originals s’hauran de presentar en el Departament de Festes, en
horari de 9 a 14 hores, fins al 10 de desembre. El premi per als
guanyadors dels concursos serà de 800 euros. Els seus noms es
coneixeran el pròxim 17 de desembre. Per a més informació, es
poden consultar les bases en la web de l’Ajuntament: www.sueca.es
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada