L’Ajuntament ha aplicat tècniques
pròpies d’un Pla de SocialMedia com la creació de la Pàgina de
Facebook com eines de distribució i subministrament de la informació
a les xarxes socials.
El
passat Plenari Extraordinari de l’1 de febrer del 2012 es va
tractar una Moció del Grup Socialista a iniciativa de Joves
Socialistes d’Algemesí sobre la Millora de la Informació Juvenil
per que creara i posara en marxa un Pla de SocialMedia per a ser més
eficient, més ràpid i millor. Es va rebutjar la Moció amb els vots
en contra del Partit Popular. Posteriorment, l’Equip de Govern va
acusar al PSPV-PSOE junt a un altre partit que “hacer este tipo de
propuestas en un plenario, a sabiendas que ya se están haciendo,
supone
gastos en personal, en funcionariado y de mantenimiento” y de la “poca seriedad de las propuestas en los plenos.” a la nota de premsa emesa per ells mateixa posteriorment de dit Plenari Municipal.
gastos en personal, en funcionariado y de mantenimiento” y de la “poca seriedad de las propuestas en los plenos.” a la nota de premsa emesa per ells mateixa posteriorment de dit Plenari Municipal.
Després
d’un any i quatre mesos, s’ha posat en marxa una página de
Facebook especialitzat de Facebook –que no és el perfil-, s´han
aplicat tècniques pròpies d´un Pla de Socialmedia com són el
Hootsuite com a una plataforma que pots gestionar i enviar el mateix
missatge a les diferents xarxes socials i subministra informació a
les xarxes socials, el bit.ly que fa abreviar les direccions web de
les notícies en qüestió o, també, l´anunci de la futura pàgina
web dedicada a la temàtica jove. A més, aquesta pràctica s´ha
extés més a nivell general de l’Ajuntament molt més enllà de la
Regidoria de Joventut.
Joves
Socialistes d’Algemesí afirmen que, “estem satisfets de
l’aplicació de la Moció sobre la Informació Juvenil, ja que és
important que la informació siga presentada de la manera més
agradable, més dinàmica i, sobretot, amb major productivitat per
part del Community Manager corresponent on podrà disposar de dades
reals de quanta gent podrà veure els continguts de la pàgina de
Facebook”.
Aquest anàlisi no hauria sigut
possible des d´un perfil de Facebook, ja que no disposa de cap
informació sobre la quantitat de gent que ho veu, la utilitat dels
posts o fins on arriba la informació. De la mateixa manera, es pot
fer a Twitter i existeixen eines com TweetDeck, Klout o TweetReach.
Són indispensables per a saber si el contingut donat és de major o
menor utilitat per part dels ciutadans i ciutadanes o quina és la
influència a les xarxes socials dels perfils de Twitter.
Segons Joves Socialistes d´Algemesí,
“l’Equip de Govern Municipal del PP ha tingut una falta de cura
d´humilitat i d’orgull demostrada en no voler escoltar a la resta
de formacions amb iniciatives com la nostra que creiem que són
positives per a Algemesí i, també, per a sumar en favor de les
millors solucions davant els problemes que pateix el poble com és el
cas del foment l’agricultura ecològica, la millora de la promoció
de l’ocupació o per ajudar als ciutadans desnonats”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada