Cullera llança un nou concurs de
facebook destinat al segment de turisme familiar, que estarà vigent
fins al 4 de març de 2013.
Per
a participar, els usuaris de facebook hauran de registrar-se en la
pàgina de culleraturismo, visualitzar l’Espot sobre Turisme
Familiar i respondre a la pregunta: Quin és l’ingredient estrela
del plat que tastaran els protagonistes de l’espot?. D’entre
els participants que responguen correctament a la pregunta, se
sortejarà una escapada familiar a Cullera durant Setmana Santa. No
obstant això, els participants poden incrementar també les seues
possibilitats de guanyar, si compartixen el concurs entre els seus
amics de la xarxa social.
El
premi consta d’una estada de dos nits, 29 i 30 de març de 2013,
per a dos adults i 2 xiquets (o 3 adults), en règim d’allotjament
en habitació triple amb desdejunis inclosos en l’Hotel Cullera
Holiday (www.culleraholiday.es), una degustació d’una autèntica
paella valenciana en el Restaurant Casa Picanterra
(www.picanterra.com), 4 paquets d’Arròs Senyorial cultivat en
Cullera (www.arrozseñorial.com) i el regal de 4 Targetes Turístiques
“Cullera en la teua Mà” per a accedir gratis als principals
Museus i Monuments de Cullera, així com aconseguir descomptes i
regals en múltiples comerços locals.
Amb
esta campanya, es pretén guanyar nous amics amb un perfil familiar
en el canal culleraturismo de facebook, als que posteriorment se’ls
podrà informar de les múltiples activitats de caràcter familiar
que organitza el destí, però també augmentar el tràfic de
visites en la web d’institucional www.culleraturismo.com.
Durant tot 2013, està previst
realitzar tres nous concursos en xarxes socials, destinats a altres
segments de mercat i amb un altre tipus d’objectius com per exemple
la generació de nous continguts gràfics o la definició
d’estratègies SEU en Internet.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada