L’Ajuntament d’Algemesí, a través
de la regidoria de Serveis Social ha aprovat una nova ordenança
reguladora de les bases de concessió d'Ajudes socials. Aquesta nova
ordenança s’aplicarà a principis del mes de gener i contempla la
realització de diferents prestacions socials per a les persones que
reben ajuda social municipal.
A
partir del pròxim mes de gener les persones que reben ajudes socials
passaran a ser “col·laboradors socials” i realitzaran tasques
com ara col·laboració directa en el centre de Dia i d’Alzheimer,
revisió del mobiliari urbà, de parcs i jardins, control de neteja
viària, a més de realitzar cursos de formació, entre d'altres.
“L’objectiu d’esta nova
ordenança és voler avançar en la igualtat i donar resposta a les
diferents demandes socials com a ferramenta de col·laboració entre
l’Administració i els particulars”, explica Vicen Castell,
regidor de Benestar Social de l’ajuntament d’Algemesí.
Des
del departament de Serveis Socials es considera prioritari la
inserció social d’aquest col·lectiu, proporcionar les
ferramentes necessàries a les famílies desfavorides per a la seua
total autonomia i sobretot la dignitat de la persona i per
això s’ha dut a terme i aprovat aquesta nova ordenança que redunda
en benefici de tots .
“Considerem que la mesura serà beneficiosa per a les persones perceptores d’ajudes i permetrà
atendre necessitats, no sols d’alimentació sinó altres punts
bàsics i prioritaris com és la vivenda” explica Vicen Castell,
regidor de Benestar Social de l’ajuntament d’Algemesí.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada