Girona
respon a les consultes i propostes dels ciutadans via Internet
Els
veïns i veïnes d'Almussafes tenen dos opcions per a contactar
directament amb la màxima autoritat municipal a través de la xarxa.
Les propostes, suggeriments o queixes que se li plantegen a Albert
Girona per mitjà de la plataforma de participació ciutadana “Bústia
ciutadana” o accedint a l'aplicació virtual “Parla amb
l'alcalde”. les propostes són ateses de forma ràpida pel seu destinatari i
representant polític, qui respon directament a cada un dels
internautes interessats en un termini màxim d'una setmana. Des del
passat mes de gener i fins a l'actualitat, un total de 50 veïns han
formulat les seues peticions utilitzant per a això una de les dos
ferramentes tecnològiques que es troben al seu abast, en
l'actualitat.
Albert Girona |
Durant el present any, el consistori
d'Almussafes ha registrat mig centenar d'entrades en l'aplicació
“L'alcalde respon” habilitada en la pàgina web municipal
www.almussafes.es. Aquesta plataforma virtual de participació ciutadana
està tenint una gran acollida entre els ciutadans de la localitat
de la Ribera Baixa, que no dubten a l'hora de plantejar-li les
qüestions més diverses.
“La
nostra obligació com a representants públics i governants és la
d'atendre als nostres veïns, no sols de forma presencial, sinó
també utilitzant la xarxa, una opció tecnològica plena de
possibilitats amb què ens trobem plenament compromesos, ja que és
simptomàtica del dinamisme ciutadà existent en la nostra població”,
explica l'alcalde i, al mateix temps, regidor de Comunicació, Albert
Girona.
A
més d'agilitzar les relacions entre ajuntament i ciutadania i
incitar al diàleg, aquest punt de trobada virtual dota de major
transparència les accions municipals i fomenta la participació
ciutadana en tots els aspectes de la vida pública, tant en l'àmbit
civil com polític.
Els
veïns parlen
En aquest sentit, se li han plantejat a la màxima autoritat municipal
propostes que han permés accelerar la solució de diferents
problemàtiques relacionades amb qüestions urbanístiques o amb el
servei de neteja de vies públiques de la localitat, entre altres.
Les
consultes particulars sobre la instal·lació dels comptadors
d'aigua, les subvencions destinades a la vivenda jove o els horaris
de les instal·lacions esportives també protagonitzen aques espai
virtual, que servix, així mateix, per al trasllat de queixes basades
en temàtiques tan diverses com la incorrecta circulació pel nucli
urbà, la tala de les palmeres afectades pel cucat roig, la plaga
de panderoles o les defecacions dels gossos en les vies públiques.
Totes aquestes entrades al portal han obtingut la corresponent resposta
directa del president de la corporació i, si és el cas, també
del tècnic responsable del departament corresponent, complint el
compromís adquirit de contestar en un termini màxim d'una setmana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada