Des
d’aquesta oficina s’oferirà informació i assessorament al mateix
temps que es farà de mitjancer amb la part interessada.
El
passat 18 de maig es va celebrar una reunió a tres bandes, entre
l’Ajuntament d’Alzira, el Degà del Col·legi d’Advocats i
representants d’oficines bancàries amb seu a Alzira.
El
regidor d’urbanisme, Enrique Montalvá, ha posat en coneixement, la
intenció que l’Ajuntament té de crear una Oficina d’Intermediació
Hipotecària.
Per
part dels Bancs i Caixes d’Alzira l’assistència ha sigut
majoritària i han mostrat la seua voluntat de col·laboració a la
proposta del regidor. A més, s’han realitzat propostes, tant des
dels representants d’oficines bancàries, com des del Col·legi
d’Advocats.
El
principal objectiu d’aquesta Oficina és facilitar la comunicació
entre les parts deutores i les entitats financeres per a trobar una
solució davant d’una demanda d’execució hipotecària. Des
d’aquesta oficina s’oferirà informació i assessorament, des d’una
perspectiva legal, al mateix temps que s’intermedia amb la part
interessada.
El
regidor d’Urbanisme, Enrique Montalvá, ha destacat: “La reunió
amb els responsables dels bancs i les caixes ha sigut molt
satisfactòria, ja que ens han transmés la seua disponibilitat a
col·laborar amb l’Ajuntament en la creació de l'Oficina
d’Intermediació Hipotecària”.
La
intenció és que puguen accedir a aquesta oficina persones o unitats
familiars empadronades a Alzira, que siguen propietàries d’una
vivenda habitual i que per la situació de crisi actual, puguen
trobar-se en una situació d’execució hipotecària.
l’Ajuntament d’Alzira és pioner a
la Comunitat Valenciana en la creació d’aquesta Oficina
d’Intermediació Hipotecària, amb la qual cosa es mostra la
sensibilitat de la Corporació Municipal, Bancs i Caixes i Col·legi
d’Advocats d’Alzira, d’estar al costat del ciutadà en l'acrual època de crisi en què ens trobem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada