dilluns, 29 d’abril del 2013

BLOGUERS TURÍSTICS PROMOCIONEN L’OFERTA DE CULLERA



 El Patronat Provincial de Turisme ha organitzat el “blogtrip” #valenciaterraimar, del 24 al 26 d’abril, amb l’objectiu de promocionar l’oferta turística de Cullera.
El Patronat ha preparat, amb la col·laboració de l’ajuntaments de Cullera i amb distintes empreses del sector turístic de la ciutat, un programa d’activitats amb degustacions gastronòmiques i visites turístiques guiades.
Des del 24 fins al 26 d’abril, els blogueros han conegut l’oferta cultural i de sol i platja de Cullera, van realitzar un passeig en catamarà, van visitar el castell, la Torre Major, el Museu de l’Arròs, la zona dels arrossars i van degustar els seus arrossos.
La iniciativa va comptar amb la participació de blogueros turístics i dinamitzadors de les xarxes socials, que sumen entre tots més de 200.000 seguidors en Twitter.
En el blogtrip van participar Victòria MDQ, ElAderezo, Laura RS, Guia Repsol i Gastronomia i cia.
Guia Repsol(@guiarepsol) és una de les guies turístiques i gastronòmiques més prestigioses d’Espanya, té la seua versió 2.0 amb perfils en Facebook, Twitter i Instagram. Gastronomia i Cia (@gastronomiaycia) compta amb més de 150 mil seguidors en Twitter i quasi 1.100.000 visitants al mes en el seu blog. Estan considerats com un dels millors blogs de gastronomia en llengua espanyola.
Jesús Miguel García(@eladerezo) porta avant la bitàcola i té més de 20.000 seguidors en Twitter i més de 11.000 en Facebook.
María Victòria Rodríguez(@victoriamdq), coordinadora del prestigiós portal turístic Diari del Viatger i directora del blog El Pròxim Viatge és una referència en el món dels blogs de turisme a Espanya. Laura Rodríguez (@viajeatardecer) compta amb una dilatada trajectòria en el sector turístic.
Els responsables de Yos Continguts (@YosContenidos) van generar el contingut audiovisual a través de dispositius mòbils per a poder compartir durant el “blogtrip”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada