divendres, 8 de juny del 2012

LA REGIDORIA DE JOVENTUD DE SUECA OFERIX BEQUES PER A CAMPAMENTS D´ESTIU


El període de sol·licitud comprén del 13 al 22 de juny

Les associacions juvenils integrades en el Consell de la Joventut, amb la col·laboració de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Sueca, han organitzat un any més diversos campaments d’estiu. “A fi que puguen assistir tots els menors que ho desitgen, especialment aquells que puguen tindre dificultats de caràcter econòmic, social o familiar, des de la Regidoria de Joventut hem posat en marxa la concessió d’unes beques que podran sol·licitar-se al DIAC de l’Ajuntament”, ha assenyalat la regidora de Joventut, Raquel Tamarit. A més de la concessió de les beques, des de la Regidoria de Joventut se subvencionarà a les associacions pel servei de campament prestat amb 25 euros per menor participant.
Les quantitats de les beques que es concediran a les famílies que les sol·liciten seran de 110 i 60 euros, segons les consideracions oportunes en la baremació de punts. Per a ser beneficiaris, els menors hauran d’estar empadronats a Sueca, tant ells com els seus pares o tutors, i s’haurà d’estar al corrent en les obligacions tributàries. Altres requisits que es tindran en compte a l’hora de la baremació de punts seran: la renda anual; nombre de fills; circumstàncies especials o socials, com ara discapacitats, separacions conjugals dels pares, orfandat, etc.; i altres com ara que participen en el campament dos germans o més.
Els campaments d’estiu organitzats per a enguany són els següents:
Júniors M.D. El Carmen (de l’1 al 15 d’agost). Campament Pola de Gordón (León), per a xiquets d’entre 8 i 17 anys.
Júniors M.D. Sant Pere (de l’1 al 15 d’agost). Campament Las Minas, Rubielos de Mora (Teruel), per a xiquets d’entre 7 i 16 anys.
Amics de les Missions (de l’1 al 9 d’agost). Refugi Castelnovo, Segorbe (Castelló), per a xiquets fins a 16 anys.

El termini per a sol·licitar les beques per a aquests campaments comprén del 13 al 22 de juny. La instància es presentarà al DIAC de l’Ajuntament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada