dilluns, 8 d’abril de 2013

LA CAMPANYA DE SETMANA SANTA 2013 MILLORA RESPECTE A 2012 EN LES LOCALITATS TURÍSTIQUES DEL LITORAL


El bon temps va jugar a favor de les empreses de restauració

                                                                                                                        Foto: Jordi Piris


La Federació Empresarial d’Hostaleria de València (Fehv) ha assegurat que la campanya de Setmana Santa va ser «millor» que la de 2012 en localitats turístiques del litoral com Cullera, Gandia o El Perelló.
El bon temps va jugar a favor de les empreses de restauració, perquè va animar els turistes nacionals a desplaçar-se a la costa. En poblacions com Cullera o Gandia el perfil del visitant va ser nacional, principalment de la Comunitat de Madrid, i la mitjana de despesa realitzada en els negocis va ser de 25 euros, superior al de l’exercici passat.
El perfil del visitant és el de persones de 25 a 65 anys amb un gasto d’entre 15 i 25 euros.
La Fehv va destacar l’impacte positiu que ha tingut la campanya de promoció posada en marxa gràcies al conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació i Renfe en la Comunitat de Madrid per a potenciar l’ús de l’AVE, la qual cosa ha permés informar i difondre l’oferta gastronòmica valenciana tant en Falles com en Setmana Santa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada