dimarts, 9 d’abril de 2013

CULLERA ACULL LA III JORNADA DE COMPETITIVITAT TURÍSTICA



                                                                  Foto: Jordi Piris
 El pròxim 18 d’abril l’Hotel Cullera Holiday acollirà la III Jornada de Competitivitat Turística. Estes jornades, d’un dia de duració, són un fòrum de debat a més de servir per a compartir experiències i idees entre el sector empresarial, responsables polítics, acadèmics, tècnics de l’administració pública i estudiants universitaris. La III Jornada de Competitivitat Turística pretén aprofundir en les estratègies de màrqueting més efectives per a comercialitzar destins tradicionals de sol i platja.
Els temes que s’abordaran en esta edició són: com realitzar campanyes més efectives en temps de crisi que milloren la imatge turística tradicional de destins de sol i platja; com aconseguir nous nínxols de mercat que capten nous segments de demanda turística; com configurar paquets turístics com a ferramenta clau per a la diferenciació de destins vacacionals; què alternatives existixen per a la renovació de l’oferta d’oci nocturn com a instrument per a potenciar el turisme jove; o com plantejar l’organització d’esdeveniments d’interés turístic per a la captació de demanda fora de temporada.
Durant esta jornada, s’analitzaran estratègies per a crear i oferir nous productes o servicis adaptats a la demanda, innovar o implantar sistemes de gestió, així com diferents possibilitats que permeten atraure nous segments de mercat.
La jornada matinal està especialment destinada a empresaris del sector, polítics, tècnics de l’administració pública i estudiants de turisme i de màrqueting. Posteriorment, durant la sessió de la vesprada, es donaran a conéixer totes les accions dutes a terme a través del Pla de Dinamització del Producte Turístic de Cullera.
L’organització de les jornades va a càrrec de la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Cullera i compta amb el respatler del Pla de Dinamització del Producte Turístic de Cullera.
La inscripció és totalment gratuïta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada