dissabte, 29 d’octubre del 2011

Estudi HIPO de Cullera. El disseny valencià està d'enhorabona

4 PROJECTES D'ESTUDI HIPO DE CULLERA SELECCIONATS COM A EXCEL·LENTS PER ANUARIA i ROLAND.

L'agència de disseny i publicitat de Cullera, ESTUDI HIPO ha sigut guardonada amb el Premi Nacional de comunicació Visual LLETRES ROLAND, amb el millor treball d'interiorisme amb vinils Roland DG i seleccionats 4 dels seus projectes amb el Premi Nacional de Disseny Gràfic ANUARIA. Les seleccions de l'empresa de disseny han sigut aconseguides en les categories de Millor Anunci de Premsa, Millor Envàs o Packaging, Millor Retolació en Interiorisme i Millor Lona Publicitària Exterior.

Les premisses dels 4 projectes són:

-       Millor Retolació i Interiorisme de local comercial, projecte realitzat per a l'escola infantil Peque Natura de Cullera.  Plantegen  un interior alegre i sobretot didàctic per als xiquets. Cada porta d'un color, amb el seu pictograma a l'altura dels seus ulls, un retole de PVC dóna la benvinguda en l'entrada, el corredor, una col·lecció de línies que fan referència a la naturalesa. (GUANYADOR)


     Millor Anunci de Premsa, Campanya realitzada per a l'escola infantil Peque Natura de Cullera. Campanya  de captació local, on volien transmetre la importància de l'educació des dels 3 primers anys de vida, desvelant el futur d'alguns d'ells, inclús un futur Astronauta.(SELECCIÓ)




Millor Packaging i Envàs, realitzat per a invitació  de boda de Fede i Sheila. Invitació de Boda un tant d'Original. Realitzen un estoig amb làmines de cartó encunyades. La botella blanca, amb arròs, fent referència a la nóvia. La botella negra amb sèsam, fa referència al nóvio i al seu tratge. Darrere d'ambdós botelles s'explica la tradició de tirar l'arròs als nóvios, les seues característiques igual que el sèsam... Visquen els nóvios!. (SELECCIÓ)

    Millor Lona Publicitària Exterior, realitzada per a Vicente Fabra, Ford Cullera.Es. Una empresa familiar on el pare fundà el negoci fa 40 anys. Els fills,  empleats, volen millorar l'aspecte de la fatxada i des de l'estudi xanglot els proposen també donar-li a son pare una sorpresa per l'aniversari. Mentixen (piadosament) a son pare dient-li que la foto que li van a fer és per al seu web, el dia del muntatge es quede sense paraules. 350 metres de lona i molta emoció. Una marca gràfica inconfusible. (SELECCIÓ)

ESTUDIOHIPO és una agència creativa amb seus a Cullera i València especialitzada en Disseny i Retolació, que oferix solucions d'imatge de marca, campanyes creatives i desenvolupament de webs a la mesura de qualsevol tipus d'empreses. Els seus projectes es caracteritzen per la seua frescor, excel·lent disseny i creativitat.  Entre els seus clients trobem, Taronges Lola, Opticalia Mediterráni, Eliana Albiach, Pepe Cabrera, Isomriures, AquaRica, Turronia, Antonio Giner, Ford Cullera, entre altres. Un dels seus últims Premis, la marca d'identitat turística de Cullera.
Els premis ANUARIA i ROLAND són concedits per DDI (Societat Estatal per al Desenrotllament del Disseny i la Innovació), AEPD (Associació Espanyola de Professionals de Disseny), CEDIR (Centre de Disseny Integral de La Rioja), BCD (Barcelona Centre de Disseny), DIMAD (Associació de Dissenyadors de Madrid), o l'AAD (Associació Andalusa de Dissenyadors), entre altres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada