La
reducció en alguns casos aconseguix fins al 76,56% de rebaixa sobre
el preu establit
L’Ajuntament d’Algemesí, a través
de la regidoria de Patrimoni, ha aprovat reduir les taxes d’ocupació
de via pública que afecten especialment el sector de l’hostaleria
i restauració. La reducció ha aplicar en alguns casos aconseguix
fins al 76,56% de rebaixa sobre el preu establit. “Amb esta
reducció sobre les taxes es pretén impulsar el sector hostaler i de
restauració, especialment a l’hora de muntar terrasses que ocupen
espai públic, però també ajudar a altres col·lectius que per la
seua idiosincràsia requerisquen d’ocupació de via pública com
els relacionats amb sectors de construcció, llocs de venda,
mudances, etc” explica la regidor de Patrimoni, M. Ángeles García.
Així
doncs, les noves taxes a aplicar a partir del pròxim mes d’abril,
seran per al període que comprén de febrer a maig, s’abonarà
2,81 euros/m2/al mes; un 64% de reducció sobre la taxa establida
anteriorment. Per al període de juny a setembre, la nova taxa serà
de 3,13 euros/m2/al mes. Per a este període es contempla una rebaixa
del 60,94%. Per al període d’octubre a gener la taxa serà de 2,25
euros/m2/al mes, un 71’88 % menys sobre la xifra establida
inicialment. Però sens dubte la major reducció ve per als que
contracten ocupació de via pública durant tot l’any, ja que a
partir d’ara abonaran 1,88 euros/m2/al mes, una taxa que a partir
d’ara contempla una rebaixa de fins a un 76,56% respecte al preu
marcat fins a la data.
Però
a més, des del consistori també s’ha volgut facilitar la
tramitació i entrega de documentació als interessats que desitgen
sol·licitar ocupació de via pública. A partir d’ara s’agilitza
en major grau la gestió administrativa així com l’entrega de
documentació requerida per part dels interessats. A més, també
s’oferirà la possibilitat de realitzar el pagament fraccionat de
les taxes per a una major comoditat.
“S’estalvia
i s’agilitzen així els tràmits actuals, ja que pràcticament se
solen sol·licitar mensualment, la qual cosa ocasiona costosos
tràmits tant per a l’Ajuntament com per a l’usuari. D’esta
manera, se simplifica la gestió administrativa beneficiant usuari”,
explica la regidor de Patrimoni, M. Ángeles García.
Pròximament,
esta tramitació també estarà disponible via telemàtica a través
de pàgina web institucional la web www.algemesi.es.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada