divendres, 29 de juny del 2012

L’AJUNTAMENT D’ALZIRA OBRI EL TERMINI PER A SOL·LICITAR LES AJUDES ASSISTENCIALS DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2012-2013


A partir del dilluns, 2 de juliol, es poden sol·licitar les Ajudes Assistencials de Menjador.
El termini finalitza el 30 de juliol.

L’Ajuntament d’Alzira, des de la regidoria d’Educació, obri el dilluns, 2 de juliol, el termini per a arreplegar la documentació per a sol·licitar les Ajudes Assistencials de Menjador Escolar per al curs 2012- 2013. Unes ajudes que van dirigides a l’alumnat de 2n Cicle d’Educació Infantil i d’Educació Primària dels centres concertats d’Alzira.
El termini per a sol·licitar-les serà de 30 dies naturals a partir de la publicació de les bases, per la qual cosa el termini finalitzarà el 30 de juliol.
La sol·licitud ha d’arreplegar-se a les dependències d’Educació de l’Ajuntament, al carrer Rambla s/n, i es presentarà juntament amb la documentació necessària, en el dia i hora sol·licitada.
Els requisits indispensables són:
que l’alumne/a estiga escolaritzat en un centre concertat d’Alzira
que estiga empadronat/a a Alzira amb una antiguitat del menys tres anys
no superar unes quantitats específiques en els ingressos de la renda familiar del 2011
S’aplicarà un barem segons la renda anual disponible per capita, que és el quocient resultant de dividir la renda familiar anual disponible, entre el nombre de membres de la unitat familiar.
També es valoraran les circumstàncies soci- familiars especials de l’alumnat: orfandat absoluta, alumnes de centres d’Acció Educativa Singular, situació d’abandó familiar, situació de desocupació o desocupació laboral del pare i la mare i/o tutors, sense percebre cap dels dos prestacions o subsidis per este concepte, condició de refugiat polític, fill/a de famílies monoparentals, fill/a de família acollidora, condició de toxicòman, d’alcohòlic o reclús en un centre penitenciari per part del pare, mare, família nombrosa de qualsevol categoria, discapacitat física o psíquica d’algun membre de la unitat familiar i altres circumstàncies excepcionals degudament justificades.

Altres documents imprescindibles seran la fotocòpia del DNI/NIF/Passaport/NIE dels sol·licitants, així com el NIF de l’alumne/a si ho té. Tot això junt amb els annexos de la unitat familiar, així com l’econòmic, que s’adjunten a l’omplir la sol·licitud.
Per a qualsevol dubte o més informació poden visitar la pàgina web del Departament d’Educació de l’Ajuntament d’Alzira o cridar al telèfon del departament 96 245 92 50. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada