L’Ajuntament d’Algemesí ha
incorporat dos nous compromisos a la carta municipal de servicis que
s’aplica en este 2013. A través d’ells, el departament
d’Agricultura es compromet a l’expedició immediata de les
cèdules cadastrals, així com tramitar a l’instant les
actualitzacions de dades de la titularitat de les parcel·les.
La
denominació de l’indicador de nombre d’informes emesos en
termini compromet al Consistori d’Algemesí a emetre, de forma
immediata, l’informe de les parcel·les rústiques a nom de
l’interessat que figuren en el fitxer del cadastre de rústica,
corresponent a l’últim exercici actualitzat.
Complint este nou objectiu de la carta
de servicis també es comprometen a dur a terme un segon objectiu en
què, amb el nombre d’actualitzacions tramitades a l’instant, el
nou compromís de la carta de servicis municipal puguen també
tramitar, a l’instant, l’actualització de les dades de
titularitat de les parcel·les rústiques del terme d’Algemesí
davant de la Gerència Territorial del Cadastre de València.
La
carta de servicis municipal és un catàleg amb tots els objectius de
qualitat a què es compromet l’ajuntament d’Algemesí, i que
arreplega també tots els drets i deures dels ciutadans enfront de
l’administració, així com les normatives reguladores que afecten
les accions del Consistori, la qual ha sigut certificada per
l’Associació Espanyola de Normalització i Certificació, AENOR.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada